Planificarea nuntii

Dupa cum am spus in alt articol, voi fi invitata anul viitor la doua nunti.
Pai zilele trecute m-am intalnit la o cafea cu viitorii miri. Doar o pereche. Bineinteles singurul subiect de discutie a fost nunta. Eu iesisem sa ma destind, sa ma relaxez si tot ce am auzit a fost planificare nuntii.

Ca au fost la nu stiu cate restaurante, ca au vorbit cu cativa fotografi, cu formatia ......foarte multe detalii. Ca sunt scumpe toate, ca aconturile sunt foarte mari. Am zis ca nu mai scap. Sunt fericita pentru ei, dar e agasant sa auzi 4 ore vorbind doar despre nunta. Aceleasi chestii spuse cu alte cuvinte. Si pe langa faptul ca povesteau ei, mai existau si momente cand ne intrebau la ce ora sa puna sala. Acela era un moment de trezire. De fapt stia la ce ora sa puna sala, dar simtea nevoia unei confirmari. Viitorul mire saracul nu vorbea, era oarecum coplesit. Era de acord cu ce spunea ea, de fapt a spus la un moment dat ca o lasa pe ea sa aleaga orice vrea.
Nunta de fapt a devenit nunta miresei, baiatul saracul fiind acolo doar pentru prezenta. Incepuse sa povesteasca  despre muzica, ce muzica ar vrea, pe ce muzica se danseaza si alte detalii.  Eram la un moment dat atata de obosita de toata vorbaria ei, planificarea nuntii cu un an inainte, chiar mai bine de un an. Mireasa era intr-un amestec de sentimente, bucurie, coplesire, incantare si emotie. Nu era sigura pe nimic.  Legat si de rochie avea sute de idei. Desi ea sustinea ca stie exact ce rochie vrea, dezvoltand ideea ajunge la cu totul altceva. Un alt aspect important este legat de verighete. Cat de late sa fie, cat de impopotonate, daca sa aiba gravat ceva. Ea vorbea, mirele dadea din cap aproband orice.
Dupa cum am auzit sunt sigura ca nu ma voi distra, va fi la fel ca celelalte nunti, sper doar sa nu fiu domnisoara de onoare. Nu vreau sa-mi cumpar nici o rochie, asa ca nu vreau.

Desi suntem prieteni apropiati am sperante totusi pe alt cuplu ca o sa fie. Sper sa fie, sa se chinuie ea cu caratul lumanarilor si restul atributiilor care intra in postul de domnisoare de onoare. Un alt aspect legat de sala are cu bautura, asta conteaza cel mai mult, bautura sa fie suficienta si muzica buna. Erau indecisi daca sa faca open bar sau bautura de acasa. Ne intrebau iar pe noi. Alt moment de trezire.  Raspunsul a fost open bar. Nu ramai fara bautura, cel putin teoretic, nu-ti faci griji ca ai depasit norma pe persoana.

Desi imi doresc ca orice fata sa ma casatoresc la un moment dat, sper sa nu ajung sa-mi organizez nunta.  O sa desemnez pe altcineva. O sa-i spun exact ce vreau, culorile, ii trimit poze cu tortul, aranjatul meselor. Singura chestie care o sa o fac eu va fi achizitia rochiei si a pantofilor. Atat. Chestii ce tin strict de mine. Nici macar rochia nu o vreau de mireasa, adica cea impopotonata, mare, in care de-abia te poti misca. Va fi o rochie finuta, de seara, alba.  Nu rochie de 5 kilograme.
Asa ca sunt cu inima deschisa la nunta si sper ca ma voi distra. Cel putin sa speram ca va fi mancare buna. Sa speram ca va fi si peste.

No comments:

Post a Comment