Mi-ar fi placut

Mi-ar fi placut ca lucrurile in viata sa fie mult mai simple, asa cum mi le imaginam eu cand eram copil. Sa nu existe momentul in care sa fii nevoit sa-ti cauti disperat un job, sa te ingrijorezi pentru ziua de maine sau chiar sa te gandesti la cat de util esti pana la urma pe pamantul acesta.

Sunt zile bune si zile mai putin bune. Mi-ar fi placut insa ca in cele mai multe dintre ele sa fie numai soare, cu riscul unei monotonii exagerate. Mi-ar fi placut macar, daca eu nu eram fericita, sa ma bucur de fericirea celor din jur. Dar oamenii sunt tot mai tristi si tot mai stresati in ultima vreme. Unii ii vad obositi parca de la prima ora a diminetii si rar sunt aceia care se duc la munca cu zambetul pe buze. Ma intreb de multe ori ce ganduri tot au?

No comments:

Post a Comment