Lumea copilariei reinvie cu eroii de actiune

Nu se poate sa te intorci in timp in anii copilariei fara sa iti amintesti de bucuria nespusa pe care o aveai jucandu-te cu vecinii de la bloc sau cu colegii la scoala, cu super-eroii din desene animate. Nu se poate sa uiti afisele cu Batman sau abtibildurile 3d cu Spiderman escaladand peretii din camera, cocotadu-se pe sifonier, pe usa de la baie, pe birou… Nu se poate sa uiti de mastile cu Batman pe care le purtai la petreceri sau cu care credeai ca o vei impresiona pe fata cea mai draguta si mai cuminte din clasa…

Si de ce ai face-o? Nu cred sa existe un singur adult care sa reuseasca sa se desprinda cu totul de universul copilariei si nu ne dam seama de asta decat peste ani, cand avand la randul nostru copii reintram o data cu ei in lumea copilariei, in lumea eroilor de benzi desenete, a personajelor de desene animate, a jocurilor pe calculator si da, mai nou, in lumea aplicatiilor multimedia, in care copiii sunt experti. Fara sa ne dam seama redescoperim lumea copilariei si incercam sa aducem o bucurie pe chipul copiilor cumparandu-le cele mai „tari” jucarii, dar in acelasi timp ne readucem si noua zambetul de odinioara.

Am regasit la  http://www.101figurine.ro toate figurinele si eroii pe care stiam ca si-i doreste copilul meu, dar si multi dintre eroii pe care mi-i aminteam din propria-mi copilarie – eroi de film (gen Rambo, Iron Man, Superman, Batman si Robin sau, mai nou, personajele din Lord of the Rings), eroi din lumea gaming-ului (locul intai in topul preferintelor mele - Minecraft sau World of Warcraft) sau eroi din desene animate.

Cautam Transformers si am gasit intr-o gama foarte larga dar nu m-am putut abtine sa nu comand si cateva figurine Star Wars si neaparat Terminator. La 101figurine.ro o singura vizita nu ajunge, deoarece, copilul din fiecare dintre noi se va simti zgandarit si gata sa revina la joaca, cu cat mai multe figurine, personaje si accesorii inedite.

No comments:

Post a Comment