Animalul preferat

Sunt sigura ca toata lumea are animale preferate. Eu cred ca sunt un caz aparte. Nu am asa ceva. Imi plac unele animale, dar nu as zice ca am unul special. Cand merg la tara, ador sa admir caii. Acei cai ce zburda liberi pe camp, in voie. Bunica isi mai lasa asa calul. Mai imi plac si cainii, dar aici depinde de rasa. In special cei mici si pufosi. Pisicile nu prea sunt prietenele mele. Nu stiu de ce. Mi se par prea lingusitoare. Mereu cand vor ceva, vin si se lipesc de tine, si miauna pana le bagi in seama.

Poate simt o atractie altfel, pentru miei. Asta si din cauza ca unchiul meu a fost cioban. Ma rog oier, ca el era proprietarul stanei. Si am vazut multi miei, cu care m-am jucat, i-am si pupat. I-am luat in brate. Insa ,m-a cuprins mereu o tristete, in momentul in care trebuiau sacrificati de Paste. Le plangeam de mila, iar tata niciodata nu intelegea de ce mor asa de greu. Pana a vazut ce fac eu.:)))). Ma uitam cu mila la el, si tot ziceam : Saracu, miel!!!. Se zice ca atunci, mielul nu moare decat foarte greu.

Apoi am trecut la pui. Astia, mi-au placut mult in copilarie. Puii si ratustele. Mereu fugeam dupa ele prin ograda bunicii, sa-i dragostesc. Are rost sa mai povestesc, cum de fiecare data strangeam de gat cate unul?

No comments:

Post a Comment