Acasa sau peste granita?

Uneori, mi-as dori sa pot pleca cat mai departe de tara asta a noastra. Din cate zic altii, dincolo, totul pare mai usor. Nu stiu cat adevar este in ce zic ei, dar as vrea sa pot pleca. Insa pentru mine e cam tarziu. Am o familie, o casa, luata prin credit, dar e a mea, si copii. Eu m-as obisnui, poate si sotul, insa fata cea mare, nu cred ca si-ar putea uita bunicii, asa cu una cu doua. E prea atasata de ei.

Si aici e frumos, insa e destul de greu sa duci un trai decent. Daca tara noastra ar fi la nivelul celor europene, poate am avea o sansa, insa… Multi tineri pleaca la munca in afara, constienti ca aici, nu isi pot construi un viitor. Chiar daca ar vrea, e prea greu, si prea mult stres. Medici nu mai sunt, toti pleaca. Cu toate astea mi-e greu sa ma gandesc la plecare. Oare daca as avea ocazia sa plec, as face-o? Nu stiu daca as avea curajul sa-mi las aici radacinile. Sa nu mai vorbesc cu parintii mei, cu bunica, cu fratele meu..Asa ca daca m-ar pune cineva sa aleg intre strainatate si tara natala, cel mai probabil as ramane aici. Sau cel putin asa imi place mie sa cred.

No comments:

Post a Comment