Piata imobiliarelor din Romania cunoaste in ultima perioada o scadere drastica a preturilor la apartamentele din blocurile vechi. Pe fondul cresterii numarului de ansambluri rezidentiale construite in zonele din imediata apropiere a Bucurestiului sau chiar in zone putin exploatate din Capitala, apartamentele din blocuri vechi sunt dezavantajate in fata eventualilor clienti.
Cu atat mai mult cu cat si agentiile imobiliare tind sa favorizeze astfel de ansambluri rezidentiale, implicandu-se in promovarea lor mai mult decat o fac in promovarea apartamentelor vechi. Site-urile agentiilor imobiliare cuprind mai nou toate anunturile imobiliare disponibile in oferta respectivelor agentii, inclusiv anunturi constructii, referitoare la ansamblurile rezidentiale nou construite sau la cele care se afla inca in stadiul de constructie sau de finisare. In acest fel, utilizatorii interesati de achizitionarea unei proprietati intr-un imobil nou sau intr-un cartier nou de case pot vedea foarte clar care sunt optiunile care ii stau la dispozitie si mai ales pot avea o serie completa de imagini cu respectiva proprietate, inclusiv zona din imprejurimi, precum si informatii complete despre dotarile si maniera de construire a cladirii.
In general, odata intrate in oferta agentiilor imobiliare, blocurile noi sau complexurile rezidentiale noi se vand ca painea calda, mai ales ca beneficiaza de o arhitectura mai moderna decat cea a apartamentelor din blocurile comuniste si de o impartire mai eficienta. In plus, ele vin insotite de un set de facilitati, printre care si un TVA mai mic, acordarea mai rapida de credit ipotecar sau Prima Casa, sau posibiltatea de a contracta rate direct la proprietar.
Anunturile referitoare la noile constructii sunt publicate atat pe site-urile agentiilor imobiliare, cat si pe site-urile cele mai populare de anunturi, cele care au traficul cel mai semnificativ. De asemenea, se investesc bani si in mijloace speciale de promovare a ansamblurilor rezidentiale, in paginile online ale principalelor reviste sau ziare, care au un numar foarte mari de vizite sau vizitatori unici.
In general, odata intrate in oferta agentiilor imobiliare, blocurile noi sau complexurile rezidentiale noi se vand ca painea calda, mai ales ca beneficiaza de o arhitectura mai moderna decat cea a apartamentelor din blocurile comuniste si de o impartire mai eficienta. In plus, ele vin insotite de un set de facilitati, printre care si un TVA mai mic, acordarea mai rapida de credit ipotecar sau Prima Casa, sau posibiltatea de a contracta rate direct la proprietar.
Anunturile referitoare la noile constructii sunt publicate atat pe site-urile agentiilor imobiliare, cat si pe site-urile cele mai populare de anunturi, cele care au traficul cel mai semnificativ. De asemenea, se investesc bani si in mijloace speciale de promovare a ansamblurilor rezidentiale, in paginile online ale principalelor reviste sau ziare, care au un numar foarte mari de vizite sau vizitatori unici.
No comments:
Post a Comment