Un viciu negru si dulce

Suna alarma. Ora 7.00. Incerc sa o opresc. Nu reusesc. Suna din nou. Cu ochii inchisi arunc telefonul. As da orice sa mai stau in patutul calduros, in perna pufoasa, in intunericul din camera mea, dar nu se poate, stiu....trebuie sa ma ridic sa incep o noua zi. Mai stau 5 minute si ma scol. Dupa 10 minute si indelungate lupte interioare....aprind televizorul. Ce mod frumos de a-ti incepe ziua daca nu cu vreun accident mortal de masina, cu vreo crima halucinanta, viol. Doar traim in Romania!!!!  

Ma ridic. Cu ce ma imbrac? Oare de ce nu mi-am pregatit de aseara hainele? Aaa.....da, de lene! Dar acum mi-e si mai lene! Imi fac toaleta de dimineta, imi trantesc cu ochii intredeschisi o crema pe fata, urmata de fond de ten, pudra, fard, rimel, ruj si ma imbrac. In 5 minute trebuie sa ies din casa! Imi fac rapid ceva de mancare, ma incalt si fug pe scari lasand.....ca de obicei...toate usile  de la casa deschise. O sa le inchida cineva! Ies la colt. Astept colega sa vina sa ma culeaga si pe mine. Mi-e frig. Inca mi-e somn. Offff. Cate probleme! Vine colega, ma urc in masina in spate si mai dorm putin pana la destinatie. In 10 minute cobor sa iau covrigi si peste alte 10 minute ne parcam pe undeva aproape de munca (asta in cazul in care gasim). Intram in cladire, urcam cu mareee greutate 3 etaje (asta e tortura...la 8 dimineata) si  intr-un final intram in birou. Arunc haina, geanta si fug la cafetiera! Torn apa, introduc cateva lingurite de cafea, bag in priza si astept! CAFEAUA mea mult iubita este singura care ma salveaza in fiecare dimineata! O iubesc, o ador.....gustul, mirosul, tot ce inseamna cafeaua! Cu lapte, cu frisca, cu ciocolata, cu rom....nu are nicio importanta! Singurul meu viciu fara de care viata mea ar fi goala este ....cafeaua! Si, in special, cafeaua de dimineata! Imi face ziua mai frumoasa, doar mirosul eu imi trezeste la realitate toate simturile. Orice fac, daca este insotit de o gura de cafea devine mai frumos, mai bine facut.

Daca as avea o afacere...o cafenea mi-as dori sa am! Daa.....viata mea este mai dulce, mai senina, totul in jurul meu mi se pare mai usor de suportat, mai firesc si natural atunci cand beau, vad, miros o CAFEA!!!!

No comments:

Post a Comment