Craciunul in familie

Cred ca cea mai asteptata sarbatoare de peste an este Craciunul. De catre copii in mod evident. Si daca stau bine sa ma gandesc si mie imi place. Poate pentru ca eu mereu am asociat Craciunul cu o sarbatoare a familiei. E asa frumos sa stai impreuna cu familia la masa si sa iti amintesti momentele frumoase de peste an.
In copilarie asteptam cu nerbadare vacanta de Craciun, cu predilectie pe Mos Craciun. Asteptam Ajunul Craciunui cu atata nerabdare si verificam din 5 in 5 minute daca ne-am primit cadourile. Cu siguranta si voi va amintiti mirosurile care va stimulau organele olfactive. Toata casa mirosea a cozonac, a prajituri. Iar eu cu fratele meu, intotdeauna fugeam la mama in bucatarie si o rugam sa ne lasa sa-i curatam noi oala de crema. Mama saraca mereu era nervoasa, fiindca trebuia sa stea in bucatarie pana isi termina treaba. Noi nu aveam alta sarcina decat sa impodobim bradul impreuna cu tata. Si era asa de fain, cand vedeam bradul terminat. Cat ne mai mandream cu el. Apoi asteptam sa vina dupa masa sa mergem la colindat. Normal ca pe vrema aia mergeam pe bani. Intre vecini nu prea mergea, ca nu faceam multi bani .Dar cand mergeam la tara. Acolo era bucurie. De fiecare data cand veneam acasa de la tara imi cumparam cate o haina noua.
    
Si acum pentru mine Craciunul inseamna familie. Toti impodobim bradul, si toti ne ajutam cu ceva. Doar ca acuma noi avem si sarcina de a-i urmari reactia picei cand vede cadoul de la Mos Craciun. Si e amuzant rau.

No comments:

Post a Comment