Balastul – o solutie pentru drumuri si sosele

Balastul – unul dintre cele mai cautate materiale de constructii - este o solutie optima in multe situatii legate de domeniul constructiilor. Desigur, balastul se intrebuinteaza cel mai adesea la prepararea betonului, amestecat cu pietris, insa este foarte populara si utilizarea sa ca solutie pentru sosele sau drumuri private. 

Pentru ca solutia asfaltarii unui drum este una extrem de costisitoare, iar cea a betonarii unui drum nu este indicata, din prisma unor eventuale sapaturi care ar putea interveni in timp, a devenit deja o obisnuinta sa se apeleze la pietruirea strazilor, drumurilor de acces si a soseselor cu balast, mai ales daca este vorba de drumuri private, asupra carora primaria locala nu are niciun drept, dar nici vreo obligatie. Procedura este una extrem de simpla: balastul poate fi gasit de vanzare la balastierele din jurul oraselor, dar poate fi obtinut si din alte surse: persoane particulare, persoane fizice autorizate sau depozite de materiale de constructii, Nu trebuie decat sa cauti pe Google celebra formula vand balast, si aproximativ 500.000 de rezultate ce raspund cautarii tale te vor ajuta sa gasesti solutia cea mai buna pentru tine. Ia in considerare intotdeauna calitatea balastului pe care intentionezi sa il cumperi, marimea sa (adecvata situatiei in care vrei sa folosesti pietrisul), pretul dar si seriozitatea firmei cu care ai de gand sa lucrezi. Nu uita sa negociezi, caci la cantitati mari de material cumparate firmele pot oferi in mai toate cazurile un discount. 

Daca, de pilda, intentionezi sa pietruiesti un drum privat – o strada dintr-o zona noua de case – evident, vei imparti costurile lucrarii cu ceilalti rezidenti ai strazii respective. Firma de la care cumperi balastul va veni cu o masina si il va turna, dar tine cont ca – pentru ca strada sa fie circulabila – vei avea nevoie si de un utilaj care sa preseze pietrisul – un compactor. Atunci cand calculezi bugetul pentru acest demers ia in considerare si pretul pentru acest ultim pas.

No comments:

Post a Comment