Oracolul, caietul copilariei

Cine nu a avut asa ceva in scoala? Eu am avut si l-am pastrat cu sfintenie. Imi placea sa descopar raspunsul la intrebarile din acel caiet. Doar ca nu toata lumea oferea raspunsuri sincere. Majoritatea se luau unii dupa ceilalti. Dar tot era frumos. Nu stiu azi, ce am facut cu el, de ce nu-l mai gasesc. Cu siguranta, l-am pierdut, desi era un caiet mare studentesc.
Eu am raspandit caietul acesla doar prin clasa mea. Insa alte colege, l-au raspandit prin tot liceul sau toata scoala generala. Imi placea atat de mult sa vad ce mesaje mi-au lasat colegii. Macar imi faceam o idee daca merita sa ne intelegem sau nu. Plus ca mai scriau si tot felul de poezii, care mai de care mai frumoase. Tin minte, ca se indoia coltul paginii, si scria fiecare ceva care ar fi trebuit sa fie secret. Insa cu siguranta, toata lumea citea ce scrie pe acolo. Si eu asa faceam cand primeam vreun oracol de la vreo colega. Tare mi-ar placea ca la intalnirea de zece ani, sa aduca cineva vreun oracol de pe vremea aceea. Dar nu stiu daca mai are cineva asa ceva.

No comments:

Post a Comment