Mancarea sanatoasa

Cica acuma a aparut mancarea raw. Pe bune ca eu chiar nu stiam ce inseamana asta. Si pentru cei mai inculti, asa ca mine, mancarea raw, inseamna mancare cruda. Care se zice ca e sanatoasa. O fi, insa nu pentru mine. Stiu ca sotia lui Andi Moisescu e cu astfel de mancaruri. Eu cand am auzit-o prima oara vorbind despre asta, habar nu aveam la ce se referea si cand am vazut si cum arata, pe loc mi-a trecut foamea. Si cand te gandesti ca sunt multi din astia. La noi spiritul de turma e in floare. Daca unul manaca nush ce chestie, care vezi doamne e benefica, si ii mai face si reclama, toata lumea se ia dupa ea.
Numai ca se pare ca mancarea asta raw, nu e chiar atata de sanatoasa. In primul rand pentru ca din cate am inteles nu prea contine carne. Si nu e tocmai ok treaba asta pentru femeile insarcinate si pentru bebelusi. Am vazut asta la televizor. Si vai cum vorbea o desteapta care si-a facut blog fix despre cum sa iti prepari mancarea raw. Sa va mai spun ca acuma regreta, fiindca ea se imbolnavise, si copilul ei, nu era hranit suficient de bine? Eu chiar nu as incerca. Din cate stiu si sushi e tot mancare cruda, dar nici din aia nu am incercat. Si nici nu ma tenteaza, la o adica. Eu sunt cu ale mele, focul, ulei si o oala. Si ma descurc. Din punctul meu de vedere mancarea sanatoasa inseamna, mancarea de la tarani. Aia netratata cu tot felul de chimicale si produse care sa le ajute sa creasca.  Asa ca din cand in cand imi mai fac si eu cate o salata, dar musai sa pun si ceva carnita in ea ca altfel nu mere. Si telemea si branza. Mmmmmmm, un adevarat deliciu.

No comments:

Post a Comment