Let her go...

Zilele acestea a circulat pe internet o melodie interesanta de la formatia Passenger, „Let her go“. In primul rand, m-a atras vocea aparte a cantaretului britanic David Resenber, dupa care melodia frumoasa si versurile interesante. 

Ideea principala transmisa prin strofa intai este faptul ca realizezi lucrurile pe care le ai, doar atunci cand le pierzi. De exemplu, iti este dor de soare cand incepe sa ninga sau urasti drumul cand iti este dor de casa. Titlul piesei este explicat inca de la inceput: realizezi ca o iubesti in momentul cand o lasi sa plece. Si o lasi sa plece...

Si este atat de adevarat. Am ales sa studiez la o facultate departe de orasul meu, la aproximativ 650 de km departare. Doar cand am plecat de acasa mi-am dat seama cat de mult imi iubeam familia si ce bine era cu ei. Imi era dor de serile cand ne adunam impreuna si fiecare povestea experientele de peste zi sau mesele de pranz din zilele de duminica. Cateodata este important sa pleci departe de casa, pentru a te cunoaste cu adevarat pe tine insuti, sa stii cine esti tu, sa te realizezi profesional. Dar niciodata nu trebuie sa uiti de unde ai plecat si persoanele care te-au ajutat sa fii cine esti...experientele care te-au format si care te-au modelat.

Recomandabil este sa ne bucuram pe fiecare aspect al vietii noastre, oricat de marunt ar fi. S-ar putea sa vina ziua cand vei tanji sa il ai, dar din pacate va fi prea tarziu…

No comments:

Post a Comment