Catastrofe naturale

De multe ori cand vad la televizor ce se intampla prin lume din cauza vremii nefaste, ma bucur ca stau in Romania. Desi se pare ca nici aici nu mai esti in siguranta, asa cum erai candva. Acuma ploile vin din senin, dureaza maxim 30 de minute si distrig tot in calea lor. Si daca nu ar fi insotite si de tunete si fulgere puternice ar fi bine, dar cand mai auzi  ca a traznit casa unui om si i-a distrus aparatele electrocasnice, parca te ingrozesti.
 
Am vazut ca incep sa se formeze si la noi mici tornade. Pai doar asta ne mai lipsea, fiindca in rest le aveam pe toate. Eu una, nu as sti cum sa reactionez daca m-ar prinde o vreme din asta pe afara. Cred ca m-as panica. Si oricum nu cred ca suntem pregatiti pentru tornade. Macar americanii au locuri special amenajate pentru tornade, dar la noi nu exista asa ceva. Ma bucur insa ca nu prea sunt cutremure de intensitate maxima. Fiindca ar fi jale. Cum majoritatea cladirilor stau sa cada, cred ca mai mult de jumatate din cladirile din tara noastra, nu ar mai exista. Nu imi amintesc nimic despre cutremurul din 77, fiindca inca nu eram pe lume, dar din ce am vazut pe la televizor, a fost destul de puternic. Inca un cutremur ca asta si jumatate din Romania nu va mai exista pe harta.
 
Si un lucru pe care cu siguranta, noi nu il avem e, taifunul. Care din cate stiu eu si asta face ravagii destul de mari. Macar atata. Mie oricum mi-e teama de ploile astea cu tunete si fulgere daramite de un taifun de vreo 8 metri. As lesina instant.

No comments:

Post a Comment