Ciocurile la calcai, o afectiune care se poate preveni si trata relativ usor

Multe persoane incep sa aiba dureri in zona calcaielor si disconfort sporit in timpul mersului. Cea mai frecventa cauza a acestor dureri este pintenul calcanean sau mai simplu spus apar niste ciocuri calcai sub forma de calcifieri care se intind pana la tesutul senzitiv si nervi, de unde si durerile accentuate. Insa pentru a intelege ce este cu aceste ciocuri la calcai ar trebui sa intelegem ce este fasceita plantara.

Fasceita plantara reprezinta o cauza a durerilor de la nivelul calcaiului, fascia plantara este o banda fibroasa intinsa de la calcai pana la baza degetelor, singurul sau scop este mentinerea boltii plantare. Prin intindere ea sustine greutatea corpului in timpul deplasarilor. Inflamarea fasciei plantare duce la fasceita plantara. Cauzele aparitiei fasceitelor plantare si a ciocurilor pot fi multiple. Avem neplaceri la mers din cauza efortului fizic in exces, artrita este pe lista de cauze, diabetul sporeste durerea resimtita in zona calcaiului, dar si incaltamintea aleasa incorect care nu permite distribuirea uniforma a greutatii corporale. Sarcina si greutatea corporala crescuta sunt cauze des intalnite, care pot agrava senzatia data de ciocurile de la calcai. Ciocurile in sine nu provoaca dureri, mai mult tesuturile inflamate din jurul sau, singura metoda de diagnosticare corecta este radiografia si interpretarea ei.

Daca se depisteaza ciocurile la calcai se pot face tratamente cu unde de soc, cu eficienta mare, se pot administra antiinflamatorii si se recomanda repaus fizic. Fizioterapia si rontgenterapia pot atenua din simptomele asociate cu ciocurile de la calcai, la fel ca si interventia chirurgicala si gimnastica medicala, strechingul. Talonetele sau branturile ortopedice sunt foarte utile in tratarea pintenilor calcaneeni, ortezele rigide si semirigide demonstrandu-si eficienta de fiecare data. Dincolo de aceste variante de tratament cea mai importanta e preventia, verificarea periodica a calcaiului si mersul la doctor ori de cate ori simtim ca nu e bine calcaiul, apar dureri sau simtim un minim disconfort.

9 comments:

  1. ACUM SUNT ÎNCĂLCAT FINANCIAR, DUPĂ ÎNCĂRCĂTORUL L-AȚI DE LA LFDS. Aș dori să aduc acest lucru la cunoștința publicului despre modul în care am intrat în contact cu domnul Benjamin, după ce mi-am pierdut locul de muncă și mi s-a refuzat împrumutul de către banca mea și de alți instituție financiară datorită scorului meu de credit. Nu puteam să plătesc taxele copiilor mei. Eram în urmă cu facturi, pe cale să fiu aruncat din casă datorită incapacității mele de a-mi plăti chiria, a fost în această perioadă copiii mei au fost luați de la mine prin asistență maternă. Apoi mi-am propus să caut fonduri online, unde am pierdut 3.670 de dolari pe care i-am împrumutat de la prieteni, pe care i-am extras de două companii de împrumut online. Până când am citit despre: împrumut online (Lfdsloans@outlook.com) undeva pe internet, Totuși nu m-am convins din cauza prin ce am trecut până când o rudă de-a mea, care este cler, mi-a povestit și despre schema de împrumut în curs la un rata dobânzii foarte scăzută de 1,9%% și condiții de rambursare minunate, fără penalități pentru plata neplătită. Nu am de ales decât să-i contactez, pe care l-am făcut prin text + 1-989-394-3740, iar domnul Benjamin mi-a răspuns în aceeași zi. primiți o alertă de credit de 400.000,00 USD Suma împrumutului USD pe care am solicitat-o. Am utilizat împrumutul în mod eficient pentru a-mi plăti datoriile și pentru a începe o afacere, iar astăzi eu și copiii mei suntem atât de fericiți și împliniți. De asemenea, îi puteți contacta prin e-mail: (Lfdsloans@outlook.com) Linie de asistență WhatsApptext: + 1-989-394-3740 De ce fac asta? Fac acest lucru pentru a salva câțiva care au nevoie de un împrumut pentru a nu fi victima înșelătoriei de pe internet. Mulțumesc și Dumnezeu să vă binecuvânteze pe toți, sunt Oleksander Artem din Horizon Park BC, Ucraina.

    ReplyDelete
  2. That is not always easy to achieve and one might not know where to start or how to go about creating such a unique design without help. Help us change that! We’ll put together a winning  design that will surely have your guests raving - visit ThemePark now! Wedding Invitation Video
    WeddingInvitationVideo

    ReplyDelete
  3. Learn more about our services on a video production company that specializes in creating animated explainer videos,top explainer video
    Animated Explainer Video motion graphic animation, and eLearning videos.

    ReplyDelete
  4. Discover the magic of QHT Hair Transplant – a modern marvel in hair restoration. Witness incredible success stories and learn about advanced techniques for regaining your confidence. Find out how QHT is transforming lives!

    ReplyDelete
  5. In 11 Mile, Bhopal, are you looking for trustworthy Packers and Movers? To make your move easier, our skilled crew provides expert moving services.

    Ayodhya Packers and Movers in 11 Mile Bhopal

    ReplyDelete
  6. A complex area of engineering, marine engineering deals with the building and management of power plants as well as a range of machinery used in docks, shipyards, and harbor installations. maritime engineers are competent and efficient experts that study this field, which includes the planning and building of boats, oil rigs, and maritime vehicles. Although many people want to work as marine engineers, it's important to know what the pay range is. Now let's examine the expected average wages for marine engineers in India in 2024.

    Marine Engineer Salaries in India for 2024

    ReplyDelete
  7. Increasingly, people are seeking healthy, clear skin through the ancient medical method known as Ayurveda. Since the focus of Ayurveda is on

    Top 10 Ayurvedic Face Wash in India

    ReplyDelete
  8. In this technologically advanced and globally interconnected day, online dating is becoming an increasingly popular means of communication, particularly for persons from diverse cultural backgrounds. For those who are interested in meeting persons of Asian ancestry, the multitude of Asian dating services offers a diverse and intriguing opportunity. In this piece, we'll look at the traits, benefits, and special offers of the top ten Asian dating sites as we look for love.


    A Complete Guide to Online Love

    ReplyDelete