Cat lovers

Iubitorii de pisici au o deschidere aparte fata de tot ce inseamna stirile despre animalele de companii pe care le-au indragit, de aceea, daca faceti parte din categora “cat lovers”, atunci mai mult ca sigur ati citit sau ati auzit despre motanul Samson, numit si cel mai mare motan din New-York. Multiple site-uri de stiri si de socializare au publicat articole despre acest motan minunat. Eu am dat peste un articol de acest gen abia ieri si am reusit sa gasesc pagina de instagram a motanului (da, da, are si o pagina de instagram cu un nume destul de ingenios: catstradamus). Acolo este intr-adevar o galerie cu cele mai diverse poze si puteti sa-l admirati pe Samson in diverse ipostaze.

Dar sa va dau cateva informatii despre acest motan atat de popular. Samson este intr-adevar un motan imens, el are 13 kilograme si o lungime de 1,2 metri. Nu-i deloc rau pentru o pisica, asa-i? Pe langa dimensiunile spectaculoase, Samson are o blana foarte frumoasa, alb cu un fel de cafeniu deschis. E adorabil. Blana lui nu este extrem de pufoasa, dar va dati seama ca la dimensiunile pe care le are, luand-ul in brate de poti bucura de o pufosenie pe masura. Primul gand pe care l-am avut cand am aflat ca motanul asta are 13 kilograme a fost ca este cma gras, ulterior am aflat, insa, ca de fapt Samson nu este deloc gras si ca asta este greutatea lui normala. Daca va decideti sa intrati pe pagina de instagram a lui Samson, veti fi uimiti sa vedeti ca are in jur de 68 000 de oameni care il urmaresc. Nu-i deloc putin! Motanul asta a devenit o vedeta! Printre pozele pe care le puteti vedea pe pagina lui este surprins in ipostaze dintre cele mai diverse si amuzante: intr-o valiza, in chiuveta de la bucatarie, intr-un carucior. Sunt multiple poze cu Samson in bratele stapanilor, in care se observa cel mai bine cat de mare si voluminos este acest motan – fenomen. Samson a fost invitat la multiple emisiuni, de fapt, aici trebuie sa fac o corectie: stapanii lui au fost invitati impreuna cu el. Motanul este intr-adevar un fenomen si se pare ca poate sa candideze pentru titlul de cel mai mare motan din lume. Sincer, vazandu-i pozele atat de adorabile de pe instagram mi-am dorit si eu sa-l strang in brate pe acest pufos imens si sa-l imbratisez cat mai mult.

Am uitat sa mentionez ca cel mai mult mi-au placut labutele lui, care sunt destul de mari, de altfel, dar sunt grasute si blanoase. Cred ca stapanii lui Samson au intr-adevar o viata plina de aventura. Cu gandul la frumosul si imensul motan, ma bucur insa de pisica mea care sta alaturi in timp ce eu ma uit la pozele lui Samson. Cu toate ca este mult mai mica, e la fel de adorabila si scumpa. Intr-un final, iubim animalutele nu pentru dimensiunile lor, ci pentru afectiunea si momentele de joaca impreuna. De aceea aveti grija de animalutele voastre de companie, aratati-le afectiunea pe care le-o purtati, rasfatati-le, chiar daca nu sunt vedete si nu reprezinta niciun fenomen aparte, ele sunt frumoase si adorabile asa cum sunt.

1 comment: