Primul film 3D

Si acum imi amintesc primul film 3 D vazut la cinematograf. Cu un grup de prieteni am vazut filmul My Bloody Valentine’s. In intunericul salii, cu animatia celor din jur, cu floricele si Coca Cola filmul a fost senzational. Prin ochelarii lor speciali, imaginile din film pareau senzationale, adevarate , atat de apropiate de mine. Aveam senzatia ca traiesc in lumea personajelor, ca actiunea filmului se petrece chiar in fata mea. Cand personajul principal, un fost indragostit dezamagit in dragoste face fel si fel de acte de violenta de Sfantul Valentine’s si arunca cu un tarnacop, am tresarit si m-am ferit, era atat de real incat simteam ca tarnacopul ma va atinge. Daca as fi intins mana, simteam ca as fi putut atinge personajele si decorul. Este o experienta de vis pe care fiecare om ar trebui sa o incerce macar o data in viata.

No comments:

Post a Comment