Mereu unde e certa e si lume si unde e prezenta populatia e rating. Asa se intampla cam in toata televiziunea. Sunt zeci de emisiuni care promoveaza scandalurile, barfele sau cearta. Realizeaza scenarii fictive, ipoteze doar pentru a face rating. Si asta nu se intampla pe micul ecran ci si in viata de zi cu zi. De cate ori nu v-ati oprit pe strada sa vedeti cum doi vecini se cearta. Cum isi arunca replici acide.
In cazul in care intervin autoritatile este si mai frumos. Mai multe de vazut. In cazul unui incendiu toti vecinii sunt prezenti. Anul trecut prin perioada asta in Brasov a luat foc un complex la gara. Toti cei din cartierele apropiate erau pe geam sa vada cum arde complexul. Fiind si o covrigarie langa, mancau un covrig si admirau flacarile. In cadrul complexului era un club cunoscut in Brasov. Bineinteles ca discutiile legate de incendiul complexului au tinut cateva zile, dar cand purtai o conversatie cu cineva nu spuneai : ai auzit ca a ars my place? Nu. Se spune ai auzit ca a ars Kasho? Doar clubul era mentionat. Nu banca, nu farmacia, nici celelalte magazine. Doar clubul. Astfel ca scandalul este cel mai bine vandut. Incepand din televiziune si in special in marketing, ca si promovare. Cate asa zise vedete au aparut pe ecran dupa ani in care au stat in banca lor prin intermediul unei certe. Si bineinteles ca daca e cearta, trebuie sa tina cateva zile. Daca e vorba de o neintelegere tine saptamani. Ca in cazul Madalinei Manolei. In momentul sinuciderii s-au format zeci de ipoteze, sute de scenarii. Si pentru ca nu era de ajuns doar sinuciderea ei, au fortat cu sotul acesteia. O televiziune era cu sotul Madalinei, alta cu parintii ei. Astfel ca se certau in direct, isi dadeau replici prin intermediul televizorului. In loc sa fie oameni cumpatati, oameni in doliu, tristi, si-au vandut persoana iubita, sotia respectiva fiica.
Si bineinteles aveau audienta. Toti batranii care nu au ce face, toate casnicele, toata lumea fara ocupatie. Vazand ca merge tot au plusat, timp de cateva saptamani. Astfel ca unde nu-i cap vai de picioare.
In cazul in care intervin autoritatile este si mai frumos. Mai multe de vazut. In cazul unui incendiu toti vecinii sunt prezenti. Anul trecut prin perioada asta in Brasov a luat foc un complex la gara. Toti cei din cartierele apropiate erau pe geam sa vada cum arde complexul. Fiind si o covrigarie langa, mancau un covrig si admirau flacarile. In cadrul complexului era un club cunoscut in Brasov. Bineinteles ca discutiile legate de incendiul complexului au tinut cateva zile, dar cand purtai o conversatie cu cineva nu spuneai : ai auzit ca a ars my place? Nu. Se spune ai auzit ca a ars Kasho? Doar clubul era mentionat. Nu banca, nu farmacia, nici celelalte magazine. Doar clubul. Astfel ca scandalul este cel mai bine vandut. Incepand din televiziune si in special in marketing, ca si promovare. Cate asa zise vedete au aparut pe ecran dupa ani in care au stat in banca lor prin intermediul unei certe. Si bineinteles ca daca e cearta, trebuie sa tina cateva zile. Daca e vorba de o neintelegere tine saptamani. Ca in cazul Madalinei Manolei. In momentul sinuciderii s-au format zeci de ipoteze, sute de scenarii. Si pentru ca nu era de ajuns doar sinuciderea ei, au fortat cu sotul acesteia. O televiziune era cu sotul Madalinei, alta cu parintii ei. Astfel ca se certau in direct, isi dadeau replici prin intermediul televizorului. In loc sa fie oameni cumpatati, oameni in doliu, tristi, si-au vandut persoana iubita, sotia respectiva fiica.
Si bineinteles aveau audienta. Toti batranii care nu au ce face, toate casnicele, toata lumea fara ocupatie. Vazand ca merge tot au plusat, timp de cateva saptamani. Astfel ca unde nu-i cap vai de picioare.
No comments:
Post a Comment