Semne

Nimic nu poate sa-ti tulbure linistea mai mult decit un scaun care se misca sau care vine dupa tine. Este posibil, uneori sa treci peste aceasta (sa-ti zici ca ai avut vedenii!), dar cand lucrurile se complica, cand te trezesti, de pilda, cu cineva in cada in timp ce faci baie sau desoperi pe pereti inscrieri cabalistice, nu poti (oricit de tare ai fi !) ramine impasibil.

Daca aparitiile Ioanei (fosta mea iubita, care murise de citiva ani, rapusa de o boala incurabila) in locurile cele mai intime, nu ma mai surprindeau deloc, punindu-le pe seama imaginatiei, inscriptiile de pe pereti ( de tipul “Hai”,”666”,” Vei muri!”etc.) ma speriau, pur si simplu, mai ales atunci cind erau urmate de intimplari neobisnuite, care vizau persoane cunoscute, din apropierea mea.

Ce mai teribila experienta traita a fost cea legata de fratele meu, Virgil, care suferise (nu-mi mai amintesc exact cind!) o banala operatie de amigdalita si care venise, dupa citeva zile acasa, complet vindecat. In aceeasi zi insa (cind imi aparuse pe perete inscriptia “666”!) se stinsese brusc, din cauza unei infectii, cum spusese medicul chirurg, desi eu, cel putin, nu vazusem nici un semn care sa confirme acest lucru.

No comments:

Post a Comment