A walk to remember

Obisnuiam sa ma uit la acest film atat de des, incat stiam replicile pe dinafara. Atunci cand ma plictiseam, stiam care este solutia: A walk to remember (O iubire de neuitat). Mi-a placut mereu acest film, probabil si pentru faptul ca ma uitam la el in perioada adolescentei, cand toate fetele viseaza la o iubire perfecta, ca-n povesti.

Filmul ii are ca si protagonisti pe Jamie Sullivan (rol interpretat de Mandy Moore) si Landon Carter (Shane West). Desi povestea este simpla si se regaesteste in mai multe filme, acest film il recomand. In linii mari, am putea spune ca baiatul rebel se indragosteste de cea mai inocenta fata din liceu, care sufera insa de o boala incurabila: leucemia.

Imi place finalul peliculei, care insumeaza toata actiunea: „Dragostea este precum vantul. Nu o poti vedea, dar o simti”. Este un film romantic, care te invata sa nu dispretuiesti niciodata pe nimeni, aratand cat de imprevizibila este viata. Merita vazut mai ales de tinerii din ziua de azi, care au pierdut notiunea a ceea ce inseamna dragostea adevarata, jertfitoare. Desi nu acest gen de filme este preferatul meu, pot spune ca „A walk to remember” mi-a placut nespus si m-as uita la el si astazi.

Filmul a aparut in anul 2002, sub regia lui Adam Shankman.

No comments:

Post a Comment