Socoteala din programul tv nu e aceeaşi cu a mea.

Ieri aveam de gand să nu ies din casă. Până la urmă am ieşit târâş pe la 7, cu gândul ca la 9 juma îs acasă să văd mult aşteptatul concert Vama (defapt vroiam mai mult Veche) . Am ajuns în Zen, se făcea ora 9 jumate, zic mai stau pan la 10, se face 10 jumate, zic da-l dreq de concert că precis cântă numa pe sârmă şi alte lăbăreli în stil Vama. Pe la 11 eram pă stradă şi dintr-o dată s-aud urlete şi chiote. Era desigur Meciul. Ajung acasă pe la unşpe ş-un pic, dau repejor pe tvr1 poate mai prind ceva. Meciul. Dau şi pe tvr2, zic că poate-l dau acolo. Nici acolo. Deci se pare că nici eu, nici Chirilă n-am fost prezenţi la întălnire. FIX ca în episodu ăla din Sex and the city fiiiix….numa că acolo veneau amândoi la întâlnire. Mare rahat cu teveul ăsta. De ce pana mea au anunţat că se transmite deşi ştiau că e şi meciul!? Oricum, nu simt că am pierdut ceva extraordinar, doar că-s sigura că nu au promis niciodata Te pui cu blondele, fără să transmită până la urmă.

No comments:

Post a Comment