Random post (nicidecum n-a fost ziua mea ieri)

Ba da bă. Ieri, 30 octombrie, a fost ziua mea. Nu e nevoie de ţaniuri cu întârziere, că mereu m-am relu relu pişurelu pe ele. (Le accept doar dacă sunt formulate drăguţ şi întârziatul-aka retardul- a gândit o scuză drăguţă şi specială pentru care nu mi-a spus lamulţani) Doar ziceam şi eu aşea. În altă ordine de idei, defapt..alte idei. Fu drăguţ. Cuminte. Aşa cum fusese planificat. (Rog deştepţii să mă penalizeze pentru folosirea greşita-sau nu- a timpurilor verbale de mai sus.) M-am trezit azi foarte sec, binedispusă parcă şi acum mănânc bomboanele cu alcool primite ieri (mulşumesc fetelor). Muzica dată la maxim în ale mele 2×100 boxe (EU+ Boxele= sweet sweet LOOOOVEE)TOooot  eu mă bâţâi pe scări până la bucatarie şi ‘napoi. Mie nu mi-e foame. Sun is shining the weather is sweeet. Frumoasa zi…început de septembrie!

E şi da, mulţumesc tuturor oamenilor care şi-au amintit că e ziua mea, şi m-au felicitat. Apreciez. Mnnaşa…aaa..da.! Mulţumesc mult pentru cadouri, toate-s foarte şmen.

No comments:

Post a Comment