Imblanzirea parului rebel cu un balsam potrivit

De cand eram mica si pana acum, nu am avut niciodata parul scurt. Mama imi indragea prea tare podoaba capilara, pentru ca aveam un par stralucitor, ondulat, de un blond natural., ce imi curgea valuri, valuri peste umeri si lucea in lumina soarelui, de parca facea bai de soare. Cum era si firesc, odata ce am crescut, parul s-a mai inchis la culoare si a devenit din ce in ce mai rebel, mai aspru un pic, parca trecand odata cu mine prin procesul de metamorfozare a mea, de la o copila, la o femeie in toata firea.

Atunci nu aveam nevoie de sampoane profesionale sau de balsamuri de par profesionale. Poate pentru ca nu era nici atat de multa poluare, praf, noxe si alimentatia era una mai naturala, mai lipsita de hormoni. Consideram ca imi este suficient ceea ce gaseam pe piata si imi cumparam produse cunoscute de tot omul, nu produse de nisa. Multe prietene m-au sfatuit, insa, sa aleg un sampon si un balsam pentru textura parului meu si pentru tipul parului meu. Am zis sa incerc, si asa am ajuns pe site-ul www.allbeauty.ro , unde am descoperit o sumedenie de produse profesionale, de la sampoane, la balsamuri de par profesionale. Din nefericire pentru mine, motivul ce ma manase, pe site, era o rebeliune a parului meu, ce imi dadea batai de cap. Imi era foarte greu sa il descurc, nu statea in niciun fel dupa ce ma spalam pe cap si nu aveam mereu timp la dispozitie sa stau sa il coafez, aranjez, indrept, sau sa fac alte scamatorii. Aveam nevoie de un produs bun, care sa imi usureze munca si sa imi hraneasca parul. Am gasit la sectiune balsamuri, o gama variata de balsamuri de par profesionale, printre care, l-am ochit si pe El, pe cel potrivit texturii parului meu rebel : Balsam pentru par rebel-CHI Farouk Royal Treatment Aqua Charge.

Este un balsam cu ulei de trufe albe si pudra de perle, care hraneste si intareste parul, reducand astfel despicare vardurilor. Stimuleaza deasemenea productia de keratina, are proprietati anti-imbatranire, parul capatand stralucire si devenind mult mai usor de descurcat. Un produs splendid, ce se aplica pe parul umed, se maseaza si se clateste cu apa. Acum nu voi mai suferi de fiecare data cand trebuie sa il descurc si a apus, in sfarsit, vremea parului rebel.

No comments:

Post a Comment