Cum faci fata stresului zilnic?

Chiar daca nu vrem sa recunoastem, stresul face parte din viata noastra. Am ajuns sa ne stresam din orice chestie care ne-ar putea afecta intr-un mod sau altul. Recunosc, ca eu ma stresez din orice motiv banal. Si nu e ok, ba din contra e chiar foarte rau. Asa ca in ultima vreme incerc sa nu ma mai las afectata de nicio problema care nu tine de mine. Genul acela de problema pe care nu poti sa o rezolvi tu, dar oarecum esti implicat in problema aia.
 
Cand sunt stresata, fumez. Rau, foarte rau. Dar mai ma si plimb sau citesc. Insa de cele mai multe ori fumez. Fumatul pentru a ma elibera de stres, am impresia ca e mai nociv ca stresul in sine. De cele mai multe ori prefer sa ies afara, sau sa ma uit la TV, in loc sa fumez tigara dupa tigara. Plimbatul ma ajuta sa imi eliberez gandurile. De obicei cand ma plimb, mai intu in cate un magazin sa imi mai clatesc ochii. Nu intotdeauna si cumpar ceva. De citit citesc rar, mai mult citesc reviste. Da stiu, urat din partea mea. Cartile nu ma prea atrag. Citesc doar daca vad o carte care mi se pare interesanta. Oricum ar fi nu am mai lasat stresul sa ma domine in ultima vreme. Cand fiica mea nu e la cresa, iar eu sunt super mega stresata, aleg sa imi petrec timpul cu ea. Mor dupa ea, cand imi spune ca ma iubeste. Credeti-ma pe cuvant ca imi trece si cea mai mica urma de stres.

No comments:

Post a Comment