Iubire pentru cocos

Iubesc cocosul. Poate mi se trage din copilărie, când tatăl meu îmi cumpăra mereu nuci de cocos şi eu ronţăiam bucăţelele de cocos şi beam acel lapte de cocos delicios. Cred că am reuşit să dezvolt de-a lungul timpului o adevărată pasiune pentru cocos. Am o adevărată colecţie de creme de corp, cu cocos bineînţeles, balsam de buze cu cocos, ce să mai, o întreagă lista de produse cosmetice toate pe baza de cocos.

Trebuie să spun că atunci când am descoperit uleiul de cocos am fost de-a dreptul uimită de câte întrebuinţări poate avea şi de cât de benefic este pentru organism. Am acasă, un borcan de ulei de cocos presat la rece. Îl ţin în frigider, pentru că dacă stă la temperaturi de peste 25 de grade, acesta devine lichid, asta fără a-şi pierde proprietăţile, aşa că nu vă îngrijoraţi. Uleiul de cocos, este un ingredient extrem de nutritiv, ce este nelipsit din dieta vegetariană şi raw-vegană. În bucătărie îl puteţi folosi chiar şi pentru prăjit, fiind rezistent la temperaturi mari, sau pur şi simplu îl puteţi consuma ca supliment alimentar, luând o linguriţă pe zi. Motivul pentru care eu l-am achiziţionat a fost pentru a-l folosi ca tratament pentru păr şi pentru că este un ingredient minune ce poate fi folosit şi în compoziţia cosmeticelor preparate în casă. Puteţi jongla cu el, îl puteţi combina cu alte uleiuri şi astfel veţi obţine cel mai bun produs cosmetic homemade.

Cum poate fi folosit ca tratament pentru păr?

Cel mai eficient este atunci când îl puneţi pe păr, lăsându-l să acţioneze peste noapte, insistând mai mult asupra vârfurilor. Apoi vă spălaţi de dimineaţă şi veţi obţine un păr mătăsos. Uleiul de cocos este extrem de bun şi pentru piele. Ba chiar, vă ajută la calmarea arsurilor solare. Sunt extrem de mulţumită de el.

No comments:

Post a Comment