Peripetii cu ravas

Adela Popescu a povestit pe blogul personal despre modul original in care Dana Rogoz si sotul ei i-a propus sa fie nasa. Desi mai putin obisnuit, vedeta a aflat despre sarcina dintr-o lumanare cu ravas. Totusi, pana a aflat marea veste, ea a trecut printr-un sir de evenimente. Prima data, Adela Popescu a uitat cadoul la Dana acasa, chiar de Mos Nicolae. Apoi, ,,peste vreo doua luni primesc un telefon de la ea in care imi aminteste cu blandete ca nu mi-am luat lumanarea. Rusinata pana peste cap, plec cu viteza vantului si a gandului sa-mi recuperez cadoul.”
Probabil viitoarea mamica a asteptat un semn de la Adela Popescu, insa nu l-a primit. De aceea, “a doua zi ne intalnim la o cafea si ma intreaba daca am aprins-o. N-o aprinsesem. Noroc sa nu m-am gandit sa o mint. I-am spus ca in seara aceea sigur o voi arde si ca abia astept sa fac asta. Seara am luat lumanarea si la umbra unui pahar de vin rosu am aprins-o si-o vegheam, si-o tot vegheam, dar degeaba, sticluta nu aparea la lumina. A doua seara la fel. Eh, am abandonat demersul.”
Dupa ceva timp, Adela Popescu s-a hotarat sa vada despre ce este vorba si, decisa sa puna man ape ravas, a scobit lumanarea pana cand a aparut sticluta. “O deschid, iau o penseta sa scot ravasul. Emotie, lacrima, imbratisare, aoleu, ce ne facem?, oare meritam?” Reactia aceasta a fost declansata de mesajul ravasului: “Dragii nostri, Adela si Radu, vreti sa fiti nasii copilului nostru? Vladut abia asteapta sa vina pe lume, sa va cunoasca la fel de bine ca si noi, si astfel sa descopere ce minunati sunteti!” Dana si Radu.
Vedeta isi incheie peripetiile, marturisind ca a plans, a ras si a dansat la aflarea vestii, pentru ca este o “dovada de mare pretuire..”

No comments:

Post a Comment