Poate asa se explica..

Trec printr-o perioada proasta. Asta e clar. Poate asa se explica si faptul ca nu am chef sa scriu, nu am chef sa mai citesc nimic pe net, sa ma informez, sa citesc o carte, sa fac ceva pur si simplu. Macar o parte din lucrurile pe care le faceam inaintea acestei depresii stupide.
In cazul in care va intrebati de ce sufar eu de o depresie, va zic doar ca nu sunt motivata in nici un sens si ca nu am mai nici o ocupatie si ma rog, nu am nici prea mult chef sa caut. Clujul ma deprima groaznic si el, apartamentul ala in care stau e ingrozitor. Mai mult intuneric decat lumina, incep sa ma intreb daca nu e si iarna putin de vina pentru starea mea anormal de proasta.
Ma rog, nu prea conteaza. Toti trecem prin perioade din astea si ne revenim, cumva. Eu am sa plec in mirifica zi de vineri la Brasov si am sa raman acolo timp de 2 saptamani. In care nu vreau sa pun piciorul pe internet, inchid telefonul si dispar de pe Terra. Nu vreau sa mai stiu de nimeni si nimic, de probleme, de bani, de nervi, de stres, de faculta, de carti, de rahaturile minore ale altora, de blogul asta. Nu imi mai pasa. In vacanta asta trec printr-o cura de liniste si a dracu pielea pe ala care imi fute planurile!!!
Cu scuzele de rigoare, pentru limbajul neconventional, ma retrag, cu plecaciuni si alte semne de apreciere, va urez o vacanta misto, sa beti, sa va distrati, sa umblati si sa dansati goi prin casa cat mai mult ( e geniala o astfel de cura, jur).

No comments:

Post a Comment